loading...
رسانه ی دیروز(رادیو رسانه ای کهن)
محمد جامه شورانی بازدید : 8 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رادیو اقتصاد

اين مجموعه راديويي با 5 گروه برنامه ساز : 1- اقتصاد و صنعت 2- اقتصاد، دانش و پيشرفت 3- اقتصاد و اطلاع رساني   4- اقتصاد و كشاورزي 5- اقتصاد،خدمات و تجارت با بهره مندي و استفاده از ظرفيت هاي فعّال در وزارت خانه هاي اقتصادي كشور ،‌دانشگاه ها ،‌حوزه هاي علميه مراكز علمي ،‌پژوهشي ،‌تحقيقاتي كانون ها و نخبگان،‌صنعتي،‌كشاورزي،‌خدماتي ،‌تجاري،‌بازرگاني برنامه سازي، توليد و پخش برنامه دارد، قرار مي دهد. که فرکانس دریافت شبکه روی موج 98 مگاهرتز FM  قابل دریافت است و ساعت پخش آن 24 ساعته است.   درگاه اینترنتی شبکه

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد جامه شورانی بازدید : 11 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فرهنگ و هنر در رادیو تهران


نمايش راديويي "نفوس مرده" به كارگرداني اكبر زنجانپور از امروز 27 اردیبهشت به مدت يك هفته از راديو تهران
ساعت 24 از موج اف.ام رديف 94 مگاهرتز بر روي آنتن مي رود.

 مير طاهر مظلومي، بهرام ابراهيمي، محمد يگانه، مونا صفي، شهين نجف زاده، مرواريد كريم پور و محسن بهرامي از بازيگران هستند،که تهیه کنندگی آن را خانم شهلا نیساری بر عهده دارد .

 

شما عزیزان برای دریافت سیگنال های شبکه رادیو تهران می توانید از  روی موج FM ردیف 94 و یا موج AM ردیف 1332 استفاده نمایید.

 

 

 

 

محمد جامه شورانی بازدید : 21 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خودکفایی بالا در گذر از آنالوگ به دیجیتال

مدیرکل گسترش فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام گفت: درجه‌ی‌ خودکفایی بسیار بالا و غرورآفرین در حوزه‌ی گذر از آنالوگ به دیجیتال، از دستاوردهای ارزشمند سال‌های اخیر بخش فنی سازمان بوده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه و فناوری رسانه، حسین عابدیان با اشاره به محور فرآیند گذار از سامانه‌ی پخش آنالوگ به دیجیتال اظهار کرد:فرآیند گذار از سامانه‌‌‌ی پخش آنالوگ به دیجیتال با سرعت خوبی آغاز شده و از شروع پروژه در تاریخ هشتم آبان ۸۸ تاکنون به مرز هشتاد و سه درصد رسیده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: البته ما برنامه‌ریزی کرده بودیم و این آمادگی را هم داشتیم که در صورت تامین به موقع تجهیزات، پوشش جمعیتی تلویزیون دیجیتال را تا پایان نیمه‌اول سال ۹۲، با راه‌اندازی حدود هزار ایستگاه تلویزیونی، به مرز نود درصد برسانیم، ولی مشکل عمده در این خصوص تامین نشدن به موقع منابع مالی و درنتیجه تجهیزاتی بوده است.

 

برای مشاهده کامل ادامه مطلب کلیک کنید

محمد جامه شورانی بازدید : 9 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رادیو معارف

از برنامه های خوب و مفید این شبکه رادیویی می توان به برنامه خانه مهر    

اشاره نمود که مسائل مهم زندگی مانند (نقش توکل و توسل در خانواده ، آموزش مفاهیم دینی و ...) را برای شنوندگان در نظر گرفته است ،و هر بار با مطالب و موضوعات خوب و جالب توجه شنوندگان زیادی را به خود جلب می کند.


 

پایگاه اینترنتی رادیو معارف  

 

 

 

 

محمد جامه شورانی بازدید : 17 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گفته حمیدرضا هدایتی در مورد رادیو

حمیدرضا هدایتی معتقد است: رادیو ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد و بازیگر رادیو می‌تواند نقش‌های متنوع و متعددی را با بازی در نمایش‌های رادیویی تجربه کند.

 

جهت مشاهده کامل گفت گو کلیک کنید

محمد جامه شورانی بازدید : 6 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گسترش همه شبکه های رادیو

گسترش همه شبکه های رادیو را باید در نظر داشت متاسفانه در شهر های کوچک و مناطق محروم دریافت بعضی از شبکه ها به خوبی صورت نمی گیرد  ،مثلا کسی که در روستایی زندگی میکند که از شهر دور است اگر پوشش همه شبکه های رادیو را داشته باشد و سیگنال ها به خوبی قابل دریافت باشند، می تواند به اخبار روز دنیا دسترسی داشته باشد از جمله اخبار هواشناسی،یا اینکه آموزش هایی که از شبکه های رادیو پخش می شود مانند آموزش مسال دینی ،سیاسی ،مذهبی و ... را دنبال کند و از این آموزش ها نهایت استفاده را ببرد. این امر باعث می شود که محبوبیت این رسانه کهن را بیشتر نماید.

محمد جامه شورانی بازدید : 11 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رسانه برتر

امروزه رسانه ها در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند  ، از این نظر که مردم به سادگی می توان از اخبار روز دنیا با خبر شوند ،همچنین اطلاعات مفید و خوبی در مورد زندگی  و آموزش هایی در هر زمینه ای را به مردم می دهند . در بین رسانه هایی مانند رادیو ، تلویزیون و اینترنت ، رادیو طرفداران به خصوص و ویژه خود را دارد به این دلیل که رادیو به سادگی و با کمترین هزینه نسبت به رسانه های دیگر قابل نصب است و در اختیار مردم قرار دارد ، برای مسال در اتوبوس های شهری ، تاکسی ها چه برون شهری و درون شهری و بیشتر مغازه ها مردم اخبار و اطلاعات خود را از رادیو پیگیری میکنند،مانند اخبار علمی – فرهنگی – هواشناسی – اجتماعی و... از این رو می توان رادیو را رسانه برتر نامید .


تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
رادیو رسانه دیروز ،امروز، فردا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,213
  • کدهای اختصاصی
    ---------------------------------


    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب
    گالری تصاویر